Wahai En. Dollahismail.....

Saya pula nak tanya, kamu ni siapa....????
Boleh kenalkan diri tak....???
Menteri ka.... Bakal Ketua Pemuda Umno ka... atau bakal Presiden Umno ka...
Kenal kan diri sikit... baru laa best...
Ooooo lupa lakk... " UMNO tuu Bahasa Melayu Rupanya......
"

Kalau nak tahu apa huraiannya tentang 5 jenis perjuangan.... tolong kenalkan
diri dulu.... boleh....????
pastu saya huraikan perjuangan UMNO yang di senaraikan tuuu....

Nama saya Azzam dan tak pernah daftar mana-mana parti politik dalam
Malaysia....
Cuma berjuangan untuk keadilan yang telah hilang dari sifat manusia....

Kalau rasa malu... leh email kat saya directly...

[EMAIL PROTECTED]

On 5/11/08, dollahismail <dollahismail> wrote:

> Wahai Abnu Ali, Kamu ni siapa?
>
> UMNO memang mempertahankan kedaulatan:
> 1.Raja Raja Melayu,
> 2.Ugama Islam sebagai agama resmi negara
> 3.Bahasa Melayu sebagai Bahasa Kebangsaan
> 4.Kedudukan istimewa Melayu
> 5.Kebudayaan Melayu sebagai teras kebudayaan nasional.
>
> Kalau Maharhir terus berjuang, itu bermakna dia melakukan ibadat. (BUKAN
MACAM KAMU ,YANG SARAT DENGAN BENCI DAN DENDAM!)

> Tahniah, kepada MB Perak, kerana telah baritahu Karpal, bahawa negeri ini
negeri Melayu.

 Melayu masih sayang dan hormatkan Raja mereka.UMNO mempertahankan Raja dan
seterus mempertahankan kedaulatan Melayu dalam negara ini.Bukan macam kamu!

> [EMAIL PROTECTED], [EMAIL PROTECTED] wrote:
>

> Aswt,
>      Marah sungguh pemimpin UMNO atas sikap Karpal mempertikai campur
tangan istana keatas pertukaran Pengarah JAIP lantas membuat beberapa
laporan polis. Mereka menuduh Karpal menderhaka kepada institusi Raja.
Tindakan mereka ini hanyalah untuk menutup perbuatan mereka yang angkuh
terhadap istana bahkan terhadap Istana Negara sejak berpuluh tahun!! Isu
angkuhnya kepimpinan UMNO yang paling ketara seperti yang kita tahu berlaku
sejak di zaman Mahathir lagi. Ketika itu demonstrasi yang tidak ada permit
menjadi budaya UMNO yang dianggap sah kerana dilakukan UMNO yang menguasai
kerajaan Malaysia. Di Kelantan bukan sekadar mencabar kuasa Raja bahkan UMNO
Kelantan yang disokong kuat UMNO pusat mahu menabal Raja yang baru. Cuma
baru-baru ini saja bila tidak dapat menepis tuntutan parti pembangkang yang
mempertikai tentang perjalanan pilihanraya yang terdapat unsur-unsur
penipuan dan pelbagai isu rakyat yang lain maka demonstrasi dianggap bukan
lagi budaya kita.  Saya cadangkan agar TV3 tayangkan semula siri demonstrasi
arahan Mahathir dan kuncu-kuncu nya agar semua rakyat dapat tonton.
Beranikah TV3 lakukannya??
>     MB Perak tidak perlu kecewa dengan apa yang berlaku kerana PM Abdullah
pun baru-baru ini berulang alik ke Istana Negara kerana cuba membantah
perlantikan Ahmad Said sebagai MB Terangganu tapi tidak ada pula laporan
Polis dibuat terhadap PM kita itu!! Bahkan akhbar-akhbar arus perdana
lantang mempertikai campur tangan istana Terengganu dan nampak lebih
menyokong kehendak Abdullah.
>     Cukup-cukuplah wahai pemimpin UMNO tembelang anda telah pun terdedah
kepada rakyat dan rakyat telah pun sampaikan mesej itu dalam pilihanraya
lepas. Hentikanlah sikap talam dua muka atau bermuka-muka anda itu!!
Mahathir pula usahlah berlagak nak jadi hero tua. Tun kena sedarl lah
diri!!  Dengan wang Tun yang banyak eloklah Tun bawa tikar bantal dan pergi
buat ibadah banyak-banyak kat Tanah Suci Mekah sana. Tinggallah kat hotel ?
Mecca International sebelah Masjidil Haram dan mohonlah keampunan dari Allah
swt. tapi eloklah pergi ke Memali dulu sebelum bertolak ke Mekah. Allah
tidak akan ampun dosa seseorang selagi manusia yang dizalimi tidak ampun
dosanya terlebih dulu.  Wallahua'lam.

> ibnuAli
> kota jembal

Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it
now.

Be a better friend, newshound, and know-it-all with Yahoo! Mobile. Try it
now.

Kirim email ke