Saya telah mengikuti perbahasan/perbincangan ini dengan teliti dan ingin
mencelah sikit seperti mencelahsikit buat.
Saya rasa perbincangan boleh diteruskan tetapi jangan harap pihak2 yg
berbincang ini akan terima hujjah2 lawan mereka, kerana masing2 dari mazhab
berbeda.
Ada yang ASWJ, ada AWSJ bersufi dan sdra Abdul Rahman Talib sudah tentunya
Salafi, tak bermazhab 4 mazhab.  Ia macam juga nak cuba berhujjah dengan
orang Syiah supaya terima AWSJ.  Mampuih tak akan diterima mereka.
Salafi pun mampuih tak akan terima AWSJ 4 mazhab itu, apa tah lagi sufi.
Jadik apa guna berpanjangan ini.
Ada guna nye.
Maklumat2 disajikan dari pelbagai sumber untuk menguatkan hujjah masing2
walaupun tidak diterima mereka, kita yg dok ditengah ni dapat juga baca.
Kalau nak teruskan, teruskanlah; tapi jangan harap ada penerimaan diantara
masing2.

Itu yg dimanakan mencelah.
Harap jangan marah ye.

Koboi babi hutan pi dulu ya !