A'kum .....

kamu semue ni tak malu ke !!! kan ade orang tua dalam hizbi ni ... hormat
lah sikit mereka tu ! si wahabi tu ikut lah sunnah perangai NABI SAW
...nanti kan perangai dan tutur kata kamu jadi bapak bidaah berbanding
dengan amal orang lain yang kamu dakwa sebagai bidaah yang tertolak.

manakala si sufi dakwaan pule ... ape erti sufi dari aspek tasauf , macam
tak muafakat je hal kamu dengan perkataan kamu ... haq berhaq , rabhitah
wasilah dan entah ape-ape lagi ... telek sikit kat cermin tu muke kite
menesabah ke dengan cara pesyen orang sufi sebenar.

pakat-pakat muhasabah lah kite semue (saya pun same le!).
muzakarah dibawah tu macam ade pengaruh geng azazil je!.