Saya hanya merasakan bunyi pintu berderik dan anjing saya ribut.  Saya pikir
ada maling, jadi saya diam aja.  Kata tetangga saya, malah ada gempa susulan
juga, tidak lama setelah gempa yang pertama.  Sepertinya tidak ada kerusakan
yang terjadi.

Bagaimana kemungkinan propagasi gempa ini di waktu yang akan datang?  Apakah
akan berpropagasi ke tempat yang lebih dangkal?  Sepertinya warga Pantura harus
waspada.

Parvita H. Siregar

Salamander Energy

Jakarta-Indonesia

Disclaimer:  This email (including any attachments to it) is confidential and
is sent for the personal attention of the intended recipient only and may
contain information that is privileded, confidential or exempt from disclosure.
 If you have received this email in error, please advise us immediately and
delete it.  You are notified that using, disclosing, copying, distributing or
taking any action in reliance on the contents of this information is strictly
prohibited.