Doncs a mi la caixa mai m'ha cobrat res d'això per una domiciliació d'ing ...
2006/6/27, Joan T <[EMAIL PROTECTED]>:
Vigileu amb això. Jo ho vaig provar i LA CAIXA, unilateralment, em va cobrar
una comissió de més de 20 euros, perquè ho van consierar una transferència.
NO és una transferència, és un càrrec, com una domiciliació. Quan em vaig
queixar LA CAIXA em va tornar la comissió que m'havia cobrat indegudament.
Motiu de més per enviar TOTS els estalvis a ING i companyia. A LA CAIXA, jo, lo
just, i la resta ja fa temps que treballo amb ING i cap problema.

Salut.

Joan T.

Jordi Vergés

http://fentcami.com/blog