Comparteixo el sentit del que dius, totalment.

Consti que agafo bicicleta, per tant m'agrada, però mai vaig per carretera,
tinc un preciós carril bici on no passen ni motos. Carril-bici Sant
Feliu-Girona.

Fa dies que ho volia exposar, però no fa referència als ciclistes
(afortunadament, procuro, no condueixo en dies de festa i per tant en trobo
pocs ciclistes). A mi el que em fa por son aquest vehicles que no necessiten
carnet i que no poden anar a mes de 50 kms/h.

Als matins, quasi cada dia, em trobo a un d'aquests que no es que no vagi a
50, va a 20 kms per hora, en una carretera on el boral no fa mes de 30 cms i
amb alguns canvis de rasant en recta molt perillosos. Dons be, per poc que
vagis (son rectes llargues) dons 80-100 (es real, hi han rotondes i ni
volent pots anar mes ràpid). Però clar, la diferencia de velocitat fa que de
cop i volta t'el trobis ...... al mig de la carretera. Jo, ja ho se (tot i
que cada cop que la trobo s'hem fot la gallina de piel), però no tothom
passa pel aquest lloc cada dia. I si es tracta d'un camió, dons pobre tipus,
no l'envejo. Para un bitxo carregat a 80 kms/h. En fi ......

No se, això acabarà malament, tinc el pressentiment. Pot coincidir amb algú
que vagi molt depressa (ja tenim culpable, es igual que vagi pel mig) o amb
algú altre que no i que les coincidències fatals facin la resta.

Resultat? gens bo per cap de les parts (tot i que algú sortirà mes
perjudicat). Ves a saber si per esquivar-la se la fotra frontalment amb algú
altre sense cap culpa. El culpable, com sempre, el conductor del vehicle.

No se qui ha inventat això però fora de ciutats ho veig molt perillós. Es
dirà que tothom te dret, si, es veritat, però ........

P.D.: Aquí a Cassà hi han varis (suposo que a altres pobles), i foten
carreres amb aquest artilugis (gent jove que li fot el "bitxo" al avi,
perquè s'en ha cansat, suposo). Son els mateixos que van amb aquelles motos
amb el casc de barret (tipus chupa-chups). Aquelles persones "solidaries"
que contaminen amb soroll, contaminació que poques vegades s'en parla i
menys en el entorn rural, on mes s'escolta i molesta el soroll.

Bon dia a tots, anem per feina.