From: "TAS" <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>; "dolsa" <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Tuesday, May 18, 2004 9:12 PM
Subject: Re: [Internauta] Carreteres, cicilstes i conductors.

Em toca voltar molt per carreteres secundàries, i he vist autentics intents
de suicidi en massa per part de colles ciclistes osonenques. No tinc ni idea
de com haurien de ser les carreteres per acollir aquest esport, pero si que
tinc clar que per les del lluçanès no s'hi pot anar d'aquesta manera. De fet
m'han fet empipar més d'un cop, i com que no tinc pressa, quan van en colla
( 3 i 4 de costat fins i tot), com que no veig clar l'avançament em poso
darrera seu, i anar fent. Normalment al cap d'una estoneta de fer-me senyals
de passar, em deixen passar amb cara d'empipats tot arrambant-se a la dreta.
Entenc que el que diré no és gaire popular, pero no haurien de pagar un
impost de circulació com tot kiski que circula per la via publica ? i si em
dona per fer excursions de patins en linia per aquests mons de déu, en
colles de 15 o 20 ? o de patinet ?

Salut

TAS