Crec que es com tu dius (jo també la tinc rovellada), però les maquines saben si estàs
avançant o no?.

Un cop t'has posat al teu carril, qui sap si avançaves o no? Un detall, en un
avançament
costa avall, ja fas prou en mirar si ve algú frontalment. T'hi has fixat mai en un lloc
que no sigui autopista quina velocitat pots agafar (repeteixo en baixada) quant fas un
avançament?.

Porto controlador de velocitat i et puc assegurar que quant el "clavo" a 110 i un
camió va
a 90 (ells també el porten) es fa una eternitat passar-lo, li tinc que fotre una mica
de
canya suplementària si no ..... 20 Kms/h de diferencia no es res. N'estic segur que
30-40
de diferencia hi son.

També hi han altres factors, per exemple l'acceleració del cotxe i les ganes
(evidents) de
tornar al teu carril (no es allò que ja ho faré), després ja posarem el cotxe a 100,
però
mentres tant ..... a mes, pensa que en aquell lloc, quant un avança, els de darrere
(puc
ser jo) aprofito per fer-ho també (es pràcticament l'única oportunitat "decent" abans
de
l'aeroport, després de haver agotat la paciencia durant kilometres). Un cop fet
(l'avançament) tampoc es qüestió de clavar els frens ...... perquè algú ens pot entrar
pel
maleter ;-)) Sincerament això em fot molta por, que algú s'acolloni quant ja està fet
(no
es la primera vegada).

P.D.: Ara he tornat a passar, es exactament on he dit, però el punt kilometric varia,
aprox. 229,7 (entre el 229 i 230) coi que no m'havia fixat en quin ordre anaven, jo
havia
vist el 230, es veu que això deu començar a Cervera, .... no ho se.

En fi, que sort, si en veig mes avisaré perquè pot ser un % important del sou, sobre
tot
als que fotem carretera sovint.