Eloy, sembla que saps de que va (compta, si vols, clar)

Imaginem una autopista, on el carrils dretans estan "plens" (sigui un o dos, tan es) i
la
velocitat del carril "lent" es de 119 kms/h. Preguntes:

- Es considera avançament, circular per l'esquerra?
- Si es afirmatiu podem anar a 139 kms/h? o no mes a 120?. quanta estona? podria
semblar
fer slalon? o fotem un tap ....
- Si cada pocs metres hi ha un vehicle que m'impedeix tornar a la dreta, quanta estona
puc
estar en el carril de l'esquerra? (suposadament que sigui considerat  avançament).
S'entén
trànsit fluid clar.

Se que es exagerat tot plegat. Però es per posar un extrem .... possible d'altra banda.

P.D.: A la pregunta: distingeix el radar fix un avançament d'una conducció tal qual? O
no
mes fa la foto del cotxe amb la matricula i prou? perquè si fos negatiu  entenc que es
poden recorre moltes les multes. Altra cosa que la teva paraula amb la de
l'administració
primi la darrera. (consti que mai m'han fotut una multa per velocitat i que consti que
vegades li foto canya ... no soc un sant ... com molts. per no dir tots).

Tens raó que tindríem que anar a l'autoescola per estar al dia, crec que son bones
intencions, però no ho farem. També tindríem que anar al gimnàs i ..... preferim
sofating
i cervessing. :-)