Eloy, gràcies per l'aclariment, has estat enriquidor. No has de demanar perdó per res.
Aquesta es la resposta que calia (per mi).

No mes una pregunta final (i ara soc jo qui et demana perdó per pesat).

Mots cops m'he trobat a "l'autoritat" circulant per autopista a una velocitat
"sospitosa"
es ha dir que no arriba a 120 però no es molt lluny. Foten una cua !! (la gent ens
acollonim) ...... que s'ha de fer? parar i estirar les cames i que marxin lluny? o
"arriscar-me" i passar-los?. Però clar, mirant el comptador mes que la carretera (pel
que
dius no es pot passar de 120). Però ells foten "tap". Els puc denunciar? ;-)) (ara foto
conya).

Això m'ho trobo molts cops entre Lleida i Saragossa, amb els Monegros de fons es fot
etern. Normalment els he passat "xino-xano" (es fa etern) però a vegades penso que
tinc el dia i encara algú m'il·lumina, ja m'entens.

Fins ara

P.D.: Slalon volia dir, entrar i sortir del carril dret, no atravesar tres carrils. Mai
avançar per la dreta (tot i que cada vegada hi ha  mes gent que va pel mig -quant son
tres
carrils- i t'entren unes ganes ....... )