On Mon, 5 Jul 2004 23:46:07 +0200, Francesc Garí Lleixà wrote:

> Be, ja os vaig "notificar" els forats que havien trobat al darrer SO de
> l'estimat Mac i no em consta que n'hagueu dit res. El que donaria per
> veure-li la cara al teu company. . .

Si s'haguessin de comentar tots els forats de tot el programari
caldria fer programa diari, no pas setmanal.

Tot el programari té forats, la diferència és com i quan es tapen:

http://www.eeye.com/html/Research/Upcoming/index.html

Cal comentar-los si són un perill públic perquè els pot explotar
qualsevol amb una simple plana web, sense cap acció per part del
visitant més que navegar fent clics a adreces.

--
Benjamí
http://bitassa.com

.