From: <[EMAIL PROTECTED]>
To: <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Saturday, July 03, 2004 1:38 PM
Subject: RE: [Internauta] i ara el Basté... (i l'Internauta)

Per mí, amb tots els respectes, darrerament l'Internauta està deixant
d'interessar-me un pèl. Em dona la sensació que sel's han acabat els
temes/idees, doncs alguns dels darrers convidats hi han anat simplement per
que son una entitat que te web, sense semblar-me que fan un ús especial de
les tecnologies/internet...

Per exemple els convidats "Plataforma Transgènics Fora", en "Titot", "l'SMS
català"... no em van semblar especialment interessant.

No ho se, només és una opinió eh?

Salut!

PolNetwork.com
Pol Maresma i Oliveras
[EMAIL PROTECTED] - [EMAIL PROTECTED]
Creació, manteniment i allotjament de pàgines Web

PRIVAT I CONFIDENCIAL - Aquest missatge i els document adjunts que pugui
contenir són confidencials. Si no sou el destinatari del missatge no teniu
permís per llegir-lo, copiar-lo ni reenviar-lo. Si heu rebut aquest missatge
per error, siusplau comuniqueu-ho al remitent retornant el missatge i
esborreu les còpies del missatge i els seus documents adjunts. Aquest avís
no pot ser eliminat.

PRIVATE & CONFIDENTIAL - This email message and attachments contain
information that is confidential. If you are not the intended recipient, you
are not permitted to use, copy or distribute the message and attachments in
any manner. If you have received this email in error, please inform the
sender by return email immediately and delete all copies of the message and
its attachments. This notice should not be removed.