Moltes gràcies per respondre Joan. Entenc i comparteixo de idea de fer
accessible el programa, jo mateix l'escolto amb la meva companya. Ella
sempre em diu allò que "no diguis paraulotes" quan parlo d'informàtica i
tecnologia en general amb companys i amics (som uns quants informàtics a la
colla...). Però el vostre programa li sembla interessant, fins i tot m'acaba
demanant que li expliqui amb més detall alguna cosa que heu comentat durant
el programa, feu que li interessi la tecnologia (i ella és mooooolt de
lletres...).

Bé, només volia fer notar això, que l'altre dia ho comentavem, ens semblava
molt interessant la feina que fan aquestes entitats, però potser ens
semblaven més adhients per a altres programes com el "postres de músic".

Per cert, ha saltat "Postres de músic"? On es pot trobar la nova graella?

Jo crec que la matinada dels diumenges d'una a dues no és la millor hora,
crec que us han fet una putadeta... Ara que potser un programa fet els
dissabtes a la nit després de sopar no és mala idea... o el fareu en
diferit?
Sort que us podem escoltar fora d'hores, però realment escoltant la ràdio
d'aquesta manera no tinc la sensació aquella del directe.

Ah, a mi la Lloll no em sembla cap "aire nou i de renovació" a Catalunya
Ràdio, amb tots els respectes...

De nou Jofra, gràcies per respondre!

Pol Maresma
PolNetwork.com