On Sat, 3 Jul 2004 23:45:55 +0200, Francesc Garí Lleixà wrote:
> Per la meva part, tinc coses millors que fer els dissabtes, apart de no
> tenir que quedar-me amb cara d'imbècil a base d'aguantar les constants
> burles als productes de Microsoft que, de bon segur encara equipen a la
> majoria de la seva "parròquia".

Ja va bé que qualcú compensi tota la publicitat, seguidisme,
genoflexió, vaselinització i ensinistrament sistemàtic de futurs
clients que li fa l'administració amb diners de tots.

A més de l'administració, també l'empresa privada que demana entrar
amb el cafnet d'Ufuario Refgistrafdo a la bofca si vols treballar-hi o
tant sols fer una passejada pel seu e-comerç.   No seria befa, que per
entrar a l'Fnac calgués presentar el carnet d'usuario Lacoste?

Ni alguns racistes eren tant rabiossos: almanco deixaven pujar a
l'autobus.  Blancs i negres separats, però els negres podien pujar.

Finalment, els Usuarios Registrados que ho segueixen com xotets de
cordeta --curiosament, amb un especial interès els Usuarios Ilegales,
aquells que posaria a la pressió qui defensen, perquè els que paguen
religiosament sovint es senten un poc estafats.

Alguns demanen llibertat per escollir productes pensats per tallar
totes les llibertats. Curiosa paradoxa.  Els feixistes demanen el
mateix.

Jo no puc menys que fer befa d'algú que crea la darrera capa del
coneixement humà, programes informàtics per digitalitzar el
coneixement,  i la tanca com un Gollum qualsevol: "el vostre
coneixement és meeeeeeeeeeu, ell va venir a miiiiiiiiii, el meu
tresoooooooooooor".

Si almanco la tanqués amb qualitat, però ho fa amb tants forats que el
més fàcil és perde'l, el coneixement.

Que duri, la burla necessària.

--
Benjamí