Holes Mercè:

Fa uns dies vaig demanar el mateix. M'he decidit per la Palm Tungsten E.

No l'he comprar, motius que no venen al cas, però si ho tingues que fer (potser per
Nadal,
tot no es pot a l'estiu i de fet en tinc una, antiga del que estic conten però tinc que
amortitzar un pel mes, això dels capricis ........ ) ho faria per aquesta.

L'altre dia la veig veure a la Ronda Sant Antoni de Barcelona i crec recordar que el
preu
era d'uns 360 Euros (amb tot el kit).

Sento no poder-te ajudar mes.

He trobat això: http://boards3.melodysoft.com/app?ID=PalmCAT tot i que a la llista em
consta que hi ha gent que en te i que estan contents (l'Albert Que, en Biel, en
JanGregori
va dir que a Sabadell sobre uns 400, sento no recordar mes noms dels que em van
ajudar, no
vull ser desagraït i no voldria ficar la pota. Mira missatges antics, aprox. un mes o
mes
i mig, aquest els tenia encara guardats).

Aquestes son les planes que em van deixar:

http://www-5.palmone.com/es/es/products/gpspackte/index.html
http://www.kirrio.com/es/index.php
http://www.kirrio.com/es/products/palmone_te_edition/index.php?cat=0&id=0
http://www.mundogar.com/latienda/producto.asp?FN=9&sku=5695

Jo es que la volia per "caminar" i sembla que hi cert problema d'autonomia, ara per
cotxe
crec que funciona be.

Sort, espero et sigui útil.