Hola,

Sunday, July 11, 2004, 11:57:51 AM, escrius:

> [...]

A> És molt precís per a dins de poblacions grans, però per a grans distàncies a
A> vegades es fa la pitxa un liu i t'envio per on no vols anar (et fa passar
A> per l'autopista pagant, o s'entesta a fer-te passar per no-sé-quina
A> carretera...) si saps més o menys on vas funciona. Ara, un cop a lloc et
A> clava l'adreça d'arribada.
A> Vull dir que si has d'anar a c/X número Y de la població Z, fins a F li has
A> de fer cas relatiu, però un cop a lloc et porta fins a la porta (direccions
A> de carrers inclosos), només li falta dir-te on hi ha un lloc per deixar el

I si he d'anar a un carrere determinat de La Cellera del Ter (es un
exemple) tambe hi funciona ?
Em refereixo si te informació de les poblacions petites.
Jo per carreteres no tinc problema, conec molt be el pais. La cosa es
complica en poblacions petites deles quals no tinc ni plano.
I això que entre guies urbanes i planos en tinc mes de dues-centes.
--
*--\      /--*           Alfons G. Dolsa
|____\@@/____| Museu de les Papallones de Catalunya
 \ Ç  ##  Ç /     http://www.papallones.net