> I si he d'anar a un carrere determinat de La Cellera del Ter (es un
> exemple) tambe hi funciona ?
> Em refereixo si te informació de les poblacions petites.
> Jo per carreteres no tinc problema, conec molt be el pais. La cosa es
> complica en poblacions petites deles quals no tinc ni plano.
> I això que entre guies urbanes i planos en tinc mes de dues-centes.

Com gairebé tot en aquest món: "depèn".
El plànol que porta és el de la guia michelin, que fins a capitals de
comarca encara hi arriba, per poblacions més petites et posa un punt i ja
està.

La Sallera de Ter surt només un punt, el municipi més a la vora que té els
carrers marcats és Salt.

Albert Que