> Hola,
> Algú de vosaltres té experiència amb una Palm que tingui a més GPS
> endollable al cotxe? Funciona bé? Alguna proposta o marca en concret?
> Gràcies
>
> Mercè ;)

Jo tinc la palm tungsten E amb el kit kirrio de GPS, i home... no és un GPS
amb totes els de la llei però et pot treure d'un compromís. És una mica com
un telèfon amb camera de fotos... no és una camera digital però per segons
què pot fer servei.

A mi el GPS aquest m'ha servit bastant, tot i que també t'he de dir que en
un parell de cop s'ha quedat penjat a mitja navegació i no hi ha hagut altra
manera de ressuscitar-lo que fer reset i perdre totes les dades que hi
tenia.

És molt precís per a dins de poblacions grans, però per a grans distàncies a
vegades es fa la pitxa un liu i t'envio per on no vols anar (et fa passar
per l'autopista pagant, o s'entesta a fer-te passar per no-sé-quina
carretera...) si saps més o menys on vas funciona. Ara, un cop a lloc et
clava l'adreça d'arribada.
Vull dir que si has d'anar a c/X número Y de la població Z, fins a F li has
de fer cas relatiu, però un cop a lloc et porta fins a la porta (direccions
de carrers inclosos), només li falta dir-te on hi ha un lloc per deixar el
cotxe.

Albert Que