Pilota, que ets un pilota Willy (tens un cafetó pagat). je, je, je.

Parlant del documental. Fins hi tot diuen (em resona encara la frase): " I
ara ensenyarem el secret mes ben guardat .... tachannnnn !! ... el
multiagulles".

Miro, ... bocabadat ....esperant no se que ..... quin fart de riure i quina
rabia a la vegada. Sera posible? aquests en quin mon viuen? no es documenten
abans?. No mes calia preguntar a qualsevol del sector i tots li vesin dit.
El 99% del pernil cuit (per exemple) es inyectat, no hi ha altra manera de
fer-ho ... rucs !!!. Com es pensen que es fa els cuits de pavo i pollastres
que tanta venda tenen ara?

Si voleu saber mes aneu a:
http://www.virtual.unal.edu.co/cursos/agronomia/2001819/lecciones/cap05/cap05_07.html
veureu un procés d'inyecció de carn.

Calia aquest programa? Vull dir, fet d'aquella manera. Torno a repetir, a
qui beneficiava? o perjudicava?.

Si algú li interesa el curs complert a
http://www.virtual.unal.edu.co/cursos/agronomia/2001819/docs_curso/contenido.html
es de la Universitat de Colombia però està força ben explicat.

El que no s'ha fet public mai es la verdadera raó de que les baques es
tornesin bojes, no lo dels prions (que es el causant, evidentment). El
perque es van apareixer aquest prions ... l'inici. Fins llavors no va haber
problema, perque hi ha una data? Aqui està la pregunta .....

Algú s'atreveix?