A casa sempre hi han hagut els angelets.

Es vèritat que s´enganya als nens -tinc un germà que opina que lo dels reis
es una mentida molt gran en la que tothom col.labora, com una conspiració-
però aquestes coses fomenten la il.lusió, estimulen la imaginació i
finalment la proba de superar un desengany que, si mes no en molts casos,
arriba en el moment precís, quan toca pel nivell de maduració del nen.
Després quan ho sap, es sent mes gran i mes proper al mont dels adults.
(sempre hi ha casos, tinc un nebot que amb 11 anys cada cop hi creia mes amb
els reis, era l´únic de la seva classe que no ho sabia, i si, li van tinguer
que dir, perquè aquest si que estaba exposat al ridícul.)

Mkl