* [23/09/04 16:24] Jordi Manchón:

> A mi no m'agradaria que comencéssim a dividir la llista en llestos i en
> babaus, perquè llavors en lloc de discutir (educadament) això es podria
> convertir en un lloc de distanciament en lloc de ser un lloc de trobada.

Et refereixes al mateix "discutir" que segons el diccionari significa
"raonar una questio presentant consideracions favorables i adverses"?

Perque si es aixi trobo que s'assembla bastant a "dividir entre llestos
i babaus".

N.B. "s'assemble bastant" es un eufemisme sarcastic per dir que "es
exactament el mateix". Es que s'ha d'explicar tot...

> però la Llista penso que hauria de continuar essent oberta a tots els
> temes i discussions i sense ànim de "lucre"....

Si, ja ho han dit: no hi ha limit de temes, parla del que vulguis.

--
hrnzt