El Dissabte 18 Desembre 2004 18:29, Benjamí Villoslada va escriure:
>  La
> única manera de mantenir l'uniformitat és no deixant que es modifiqui, això
> és tancant, o aconseguint que la gent no en sabi.

M'ho deixava: integrar massa també ajuda a mantenir-la, l'uniformitat, encara
que no la evita.  És per motius pràctics.  Al estar tot previst a un sol
lloc, que està carregat tant si es vol com si no (el sistema, el X-Window,
com suggeries), pels desenvolupadors i usuaris és una rucada afegir encara
més pes.

KDE i Gnome ja són una forma d'uniformitzar.  Estan carregats de widgets a les
seves llibreries QT i GTK.  En arrancar aplicacions Gnome dins KDE o usar
Konqueror al Gnome s'està sobrecarregant i s'acaba usant programes GTK a
Gnome i QT a KDE.  Per anar més lleuger s'acaba no fent i tot plegat es va
uniformitzant: gent que usa KDE i gent que usa Gnome.  El que suggeries em
semblava el mateix, però a nivell superior, encara.   Per això deia que la
integració sempre acaba carregant-se la diversitat.  Que tant Gnome com KDE
continuïn sent aplicacions prou vives, actives i diferents està molt bé
perquè és el que segueix mantenint-la.  Ja en tenim prou d'uniformització, al
món privatiu :)

--
Benjamí
http://weblog.bitassa.net