El Dijous 20 Gener 2005 20:48, Esteve Valentí va escriure:
M'han demanat saber gent important nascuda
el 57 i 58.
Em podrieu recomanar alguna plana?

Cerca miserable a Google. Que sigui en castellà, perquè en anglès en surt un
altre, de miserable :)

:-)))

No entenc com poder fer això???.... jo em barallo amb
internet per posar el més amunt la web de rutes (que
no em surt ni per "rutes a peu" ni per "rutes senzilles
per catalunya" ni per res) intercambiant links i donant-la
d'alta a mil cercadors i aquests, com si res, consegueixen
posar els peperos i el retrasat d'en bush com a primera
opció de "miserables"...
Em deprimeixo :-)

Adéu