Hola Pere,

Grŕcies Josep ... faré el que he dit (mirar-ho a Girona), i si no el trobo o
es molt mes car .. el dia que baixi a la "capital" m'apropo al fnac.

COMPTE AMB FNAC.ES!!! Que trobis un producte a la pŕgina no vol dir
que estigui a la botiga, s'ha d'interpretar com que ho tenen en el seu
magatzem. Fins i tot m'he trobat que a la botiga m'han dit que no
tenen determinat producte i després l'he comprat a través de FNAC.ES.
És a dir, la botiga no conecta amb el magatzem; un fet estranyíssim,
perň ho tenen així.

Pots fer la compra mitjançant la pŕgina, i t'ofereixen dues opcions:
entrega a domicili (cal sumar el cost del transport) o recollir el
producte a la botiga que tu indiquis (sense cost afegit).

Jo he fet servir les dues opcions i mai he tingut problemes. Els
considero molt seriosos.

Salutacions
Josep Maria