Jo porto uns intercomunicadors a la moto per poder parlar amb la dona,
dons esta prohibit!! Anant amb moto no puc portar aquest aparell,
porta uns altaveus i un micro integrats al casc. Ara si, puc obrir la
visera i fer un gir de coll i fotre un crit per dir allò de "Guaita
que makuuu carinyuuuu"
Però al cotxe puc posar un Radiocede's amb un ampli 400 wats, boofer,
subboofer y música makinorra a tope de volum

Francesc B