Estic completament d'acord amb el Francesc. Fins i tot de vegades
troobo que m'agradaria poder ajudar més els alltres. Jo he rebut  molt
més d'aquesta llista del que he donat. Us tinc en una gran estima a
molts de vosaltres que m'arribeu, via mail, i m'acompanyeu  fa molts
anys. Pel que fa a la partcipació és veritat que es detecta una certa
mandra a l'escritura però això segur que és temporal, la llista esta
viva, viva.

Finalment pel que fa als modes, mireu, crec que això va amb el temps,
a mi ahir em van fotre una empenta pel carrer uns paios que venien de
front, em va fer caure i encara estan rient...  Vaig estar temptat de
plantar cara, però el més probable és que me la trenquessin. ....
Coses que passen al l'Hospitalet...

Una abraçada!!!
--
Allbert Torrents Míguez