En/na Excubitor ha escrit:
> Estic intentant instalar un servidor per impresora i m'encallo nomes
> començar. Du una ip per defecte 192.168.0.10, i per poder-lo configurar
> via web, necessito que estigui als mateixos parametres que la meva xarxa
> local.. Cal que canvii la meva "passarela per defecte", que es
> 192.168.1.1 ? . Si no ho entenc malament aixo vol dir modificar la
> configuracio del router oi ?
>
> Gracies
>
> excubitOr

Canvia provisionalemt la ip del teu pc, en lloc de 192.168.1.x li poses
192.168.0.11. Ara ja estaràs al mateix rang que el servidor
d'impressores. Entres via web, li canvies la ip a una del rang de la
teva xarxa, es a dir 192.168.1.x (que no estigui en us), graves els
canvis. Al gravar-los es perdrà la connexió amb el servidor
d'impressores, doncs ara es el teu pc que esta en un altre rang, per
tant li tornes a canviar la ip i el deixes tal i com estava abans. Ara
ja està tot al mateix rang, i ja pots acabar de configurar el servidor
d'impressores.

Salut,

Pere