En/na dolsa ha escrit:

Hola ,

Saturday, April 9, 2005, 2:29:16 PM, escrius:

En/na Excubitor ha escrit:

Estic intentant instalar un servidor per impresora i m'encallo nomes
començar. Du una ip per defecte 192.168.0.10, i per poder-lo configurar
via web, necessito que estigui als mateixos parametres que la meva xarxa
local.. Cal que canvii la meva "passarela per defecte", que es
192.168.1.1 ? . Si no ho entenc malament aixo vol dir modificar la
configuracio del router oi ?

Gracies

excubitOr

Canvia provisionalemt la ip del teu pc, en lloc de 192.168.1.x li poses
192.168.0.11. Ara ja estaràs al mateix rang que el servidor
d'impressores. Entres via web, li canvies la ip a una del rang de la
teva xarxa, es a dir 192.168.1.x (que no estigui en us), graves els
canvis. Al gravar-los es perdrà la connexió amb el servidor
d'impressores, doncs ara es el teu pc que esta en un altre rang, per
tant li tornes a canviar la ip i el deixes tal i com estava abans. Ara
ja està tot al mateix rang, i ja pots acabar de configurar el servidor
d'impressores.

Salut,

Pere

Estas segur que no es com l'exemple següent ?

Cliente:Hola, buenas tardes no puedo imprimir, cada vez que lo
intento dice
"No se encuentra impresora". He cogido incluso la impresora, la he
colocado
en frente del monitor pero el ordenador todavía dice que no la puede
encontrar.

Coi, era això ! només els he hagut d'apropar una mica.... :-D

excubitOr