En/na Excubitor ha escrit:
> En/na Pere ha escrit:

> Perdoneu la meva ignorancia, però al posarli una ip diferent del rang
> del router, no hauria de trobarlo no ? Vull dir si el router ( gateway )
> te 192.168.1.1 i al pc li dono 192.168.0.11 com passa pel router fins al
> servidor d'impressores ?
>
> Gràcies
> excubitOr

Be, si el servidor d'impressores està darrere del router i per tant fora
de la lan no et serveix el dit anteriorment. on coi esta el servidor
d'impressores?

El tens a casa? Si es així perquè el connectes fora de la lan on tens el
pc?

El tens penjat d'algun punt d'Internet?, tindrà alguna IP pública, no?
Ja sigui dinàmica o fixe, no?

Està connectat a algun lloc? O poder encara està a la caixa?

Has provat a acaronar-li el clatell i dir-li amb bones paraules que
canvii de IP?

Salut,

Pere