Hola,

hrnzt i Benjamí, moltes gràcies per les vostres respostes. Entenc que si la llei de patents s'acaba aprovant, la comunitat internacional i virtual que ara mateix existeix al voltant d'aquest simulador patirà d'allò més per sobreviure.

Amb les meves preguntes i amb les vostres respostes, intento poder aportar en el fòrum del simulador quelcom que sigui vàlid per poder tenir una idea de què pot pasar i com afrontar-ho.

En el dia d'avui, una de les persones que va participar activament en la creació del primer fòrum sobre el tema, que va ser un dels primers dissenyadors de material, i defensor de la distribució gratuïta d'aquest material com no hi ha en tot l'estat espanyol (opinió personal), veí de la població de Vic, s'ha desplaçat fins a la Universitat de La Corunya per assistir a una conferència d'en Richard Stallman. Cadascú, segons les seves possibilitats, intenta aportar el seu gra d'arena perque aquest món creat no s'enfonsi.

Per la meva part, he de dir que hi ha parts dels vostres missatges que hem demanen un treball extra per assimilar tota la informació que em proporcioneu. Espero que poc a poc vagi entrant en el tema.

Per si voleu conèixer una mica més del tema sobre el simulador, la pàgina de referència a l'estat espanyol (creada i mantinguda per catalans) és www.trensim.com. Per conèixer les creacions visiteu les seccions Diseño de trenes MSTS y Rutas MSTS. Només veureu imatges, però en el simulador podem ser els maquinistes dels trens. Una deria com un altre.

Salutacions