To: <llista@internauta.net>
Sent: Wednesday, May 04, 2005 1:38 PM
Subject: Re: [Internauta] Localitzadors

Hola Pere!

No és només experiència, sino que tu ja pots portar el que volguis, que si
els equips de rescat no van tant equipats com tu, no hi ha res a fer.

En els exemples que has posat, apart de que els equips de cerca ja porten
els equips per trobar tot això, dubto que un particular, tingui el poder
econòmic com per pagar tot això (clar que hi ha gent per tot...).

I per segons on es fiqui el teu amic, una sol·lució satelital, potser li
podria donar un ensurt. Tot i que els GPS multicanals han solventat
llargament els problemes dels primers receptors monocanal multiplexat (un
sol receptor que divideix el seu temps entre 12 canals), encara et pots
trobar llocs, on segons l'orografia/vegetació/posició dels satel·lits, et
pogui donar algun ensurt.

Salutacions,

Josep

:)

Bon dia ... agraït pels comentaris :-))

veig que hi ha poca experiència en el tema .... millor que no li passi res

Es per un "jove" de 40 anys ..... així que suposo que de seny en posarà
però precisament per això mateix em feia aquesta pregunta.

Pensavem en algo com alló que porten els baixell o el vehicles del Dakar
..
http://www.ssm.es/catSatelite.html