En/na Pere Castells ha escrit:

També l'altre dia vaig sentir per la radio (es allò que m'hi passo alguns dies mes temps que a casa) que hi havia gent (amb molts calers, evidentment) que s'havien implantat un xip sota la pell per localitzar-los en cas de segrestos. No es un rumor, això si que me'n recordo perfectament, em va cridar l'atenció i vaig pensar ... "que desgraciat que soc ..... com que no tinc ni un duro a mi no em segresta ningú i per tant ni xip ni xap ..... no soc ningú" :-((

Aquí ho expliquen:

Implantan un "chip" en el brazo al fiscal general de México

<http://www.absurddiari.com/s/llegir.php?llegir=llegir&ref=4778>

Salut i bona navegació!
Toni Dalmau, periodista
L'Absurd Diari (http://www.absurddiari.com)
Notícies surrealistes, insòlites i sorprenents