Deus estar parlant de l'Espai Sucre, que és a tocar del Parc de la Ciutadella, i fan uns menus a base de postres que t'hi llepes els dits. És molt recomanable. Una mica car, però excel.lent.
http://www.espaisucre.com/

Salut
Manuel

En/na Carles Pina i Estany ha escrit:

Hola,

N'hi ha una altra mes facil pero es al reves: calent
per fora i fred per dins: simplement agafes un tros de
gelat d'aquests i li tires la xocolata fosa per sobre.

hi ha el restaurant aquell de postres (que fa anys vaig anar, crec que comentat per aquí a la llista). El que està al C/ Princesa, i que ara se m'ha oblidat el nom :-) que fan una cosa així, gelat i per fora té calent i no s'els hi desfeia tant com a mi (vaig provar-ho i em va quedar sopar de gelat amb té)

per cert, molta bona la conversació de la xocolata, la lindt en tenen
una molt bona (rajoletes individuals, però amb llet).

I jo tinc pendent d'anar al museu de la xocolata, fa mesos vem anar amb
uns amics a suissa i vem anar a una xocolateria/pastisseria, jo
super-encantat i al tornar vaig veure que aqui bcn tenia el mateix que
allà...

Fins aviat!