-----Mensaje original-----
De: [EMAIL PROTECTED]
[mailto:[EMAIL PROTECTED] nombre de Pere Castells
Enviado el: miércoles, 11 de mayo de 2005 19:48
Para: llista@internauta.net
Asunto: Re: [Internauta] Contrasts alimentaris (era Olives, era
xocolata, eraentrecot)

Lluís ... per la meva part ... t'anomeno cap de cuina del Internauta ..
motius?:

- valentia per experimentar
- gosadia en la combinació (no direu que no te .....)
- per donar-li al plàtan categoria de primer plat .. si senyor !!

i finalment .. per la seva contribució al agermanament entre comunitats ...
Canàries i
Catalunya

Coi, al cap i a la fi, el meló amb pernil fa bo ... al meló i al pernil. Qui
havia de dir
fa uns anys la combinació de la cansalada, alguns moderns en diuen "beicon",
no se quin
idioma es ;-) i els dàtils .....

ei, que no es conya ... que ho dic seriosament. Ho tinc que provar ....
gràcies per la
recepta (tot i que pot sembla simple).

Ja et dic que quant li digui a la dona després de veurem amb el peu aixecat,
una de dos o
em fot a fora de casa o em desconnecta l'ADSL .... raó no li faltarà .. es
que vaig
provocant :-))

P.D.: Ara que recordo, la meva avia menjava arengades amb raïm .... y tampoc
es conya, no
parlaria de la meva avia en va. I una altra contrast que m'agrada es el
bacallà (dessalat,
no fresc) amb mel ..... exquisit.