To: <llista@internauta.net>
Sent: Wednesday, May 11, 2005 7:18 PM
Subject: RE: [Internauta] Olives (era xocolata,era entrecot)

Bé ja que ho menciones, els plàtans no són pobres els enriqueixo.

Vagi per endavant que a mi els plàtans no m'entusiasmen especialment: massa
dolços

Així que imaginant se'm va ocórrer obrir-los en canal, cobrir-los amb
allioli i al forn a gratinar ben rossets (aquest paràgraf és per tu Pere)

El resultat, al meu parer, satisfactori; és més, l'he repetit i no ha
sobrat: bon senyal.

En qualsevol cas no cal esverar-se massa o és que no heu sentit parlar del
allioli de codony?

En fi, experiments que, algun cop, surten no massa malament

Lluís

PS.: El que pot donar de si la xocolata!!! Quasi tant com el ..., en fi no
obrim la capsa dels trons ;-)