El dimecres 11/05/05, a les 22:59 (-0700), janton va escriure:
> La tarja gr?fica es: NVIDIA Gforce2 MX/MX400
>
> Les resolucions que admet el meu monitor no les se per? han de ser les
> habituals dic jo.
>
> Quin editor puc utilitzar i com poso l?ordre?

El "nano" diuen que es facil de fer anar.

Aixo de la configuracio, el mes facil es fer:

  sudo dpkg-reconfigure xserver-xorg

I anar contestant les preguntes. El "sudo" es per executar ordres
com a root. Els drivers que pots provar son "nv" i "vesa". Ara, amb
aquests drivers no et funcionara l'acceleracio grafica 3D, pero si
no jugues amb jocs que l'utilitzin no es nota.

--
hrnzt