hola
On 5/13/05, janton < > wrote:> Hola,> Abans de res, gracies per la vostre ajuda.
de res, es fa el q es pot...
> He revisat la configuració, he provat amb el driver "nv" l'he canviat per>
> "nvidia" he fet tot el que e pogut i uns consell que hi ha a la web de Ubuntu
> i> no hi manera que es vegi be.
les X son complexes d'instal.lar, no pergues la paciencia :)

jo recorde haver-los posat, no se si em van anar massa be... però esfacil
posar-los, :) dona-li permisos d'execució (chmod u+xnomprograma) i fes-lo anar
amb ./nomprograma .... despres ja no se sitenies q respondre a unes preguntes,
mira't la documentació de la web.:) I també mira en google, segur hi ha milers
d consultes semblants ales teues.

> un altre dubte jo he editat l'arxiu    /etc/X11/xorg.conf  i he fet canvis>
> sense bons resultats.> > I pregunto: es normal que a  /etc/X11/XF86Config-4
> no hi hagi res, esta sense> cap línia d'ordres?.
fins on jo se, si tens el servidor XFree86 l'arxiu que empra per a
laconfiguració es el XF86Config-4, si empres la nova versió de les X,doncs el q
tens per les configuracions es el xorg.conf. Supose que tuestas emprant la
versió nova, per que tens configuracions en elxorg.conf i no pas en l'altre.
Per aixo, crec q es normal q estigabuit el XF86Config-4, no te preocupes :)
> El problema  crec que esta en les tarjetes grafiques Nvidia> Inclus he posat
> un altre que tinc pero tambe Nvidia un model molt semblat i fa> exactament el
> mateix tot de ratlles i no es veu res be.
l'hauràs d configurar adecuadament
> Si em podeu donar alguna solució.
esperem....