El divendres 13/05/05, a les 14:45 (-0700), janton va escriure:

[...]

> He carregat:    apt-get install nvidia-kernel-common
>               apt-get install nvidia-glx
>
> he editat amb nano /etc/modules   he afegit una l?nia on he posat  nvidia

Et falta el paquet nvidia-kernel-XXX que es el modul del
kernel, on XXX es la versio concreta del kernel que fas
servir; la pots saber amb l'ordre "uname -r". Per
exemple, si l'uname et diu "2.4.27-2-686", has de fer:

apt-get install nvidia-kernel-2.4.27-2-686

Per saber si tens el modul correctament instal.lat
simplement prova de carregar-lo amb "modprobe nvidia" i
despres mira amb "lsmod" si et surt a la llista.

> La meva pregunta es: Com puc instal?lar uns arxius que hi ha a la web de
> Nvidia
> per a Linux

No t'ho recomano. O utilitzes els paquets de Ubuntu o els
de nvidia, pero no els dos a la vegada. Si no tens una
mica de practica corres el risc de carregar-te alguna
cosa, ja t'aviso, o sigui que jo faria el sistema apt-get.

--
hrnzt