Hola,
Abans de res, gracies per la vostre ajuda.

He revisat la configuració, he provat amb el driver “nv” l’he canviat per
“nvidia” he fet tot el que e pogut i uns consell que hi ha a la web de Ubuntu i
no hi manera que es vegi be.

He carregat:    apt-get install nvidia-kernel-common
                apt-get install nvidia-glx

he editat amb nano /etc/modules   he afegit una línia on he posat  nvidia

La meva pregunta es: Com puc instal•lar uns arxius que hi ha a la web de Nvidia
per a Linux

NVIDIA-Linux-x86-1.0-7174-pkg1.run

NFORCE-Linux-x86-1.0-0301-pkg1.run

un altre dubte jo he editat l’arxiu    /etc/X11/xorg.conf  i he fet canvis
sense bons resultats.

I pregunto: es normal que a  /etc/X11/XF86Config-4  no hi hagi res, esta sense
cap línia d’ordres?.
El problema  crec que esta en les tarjetes grafiques Nvidia
Inclus he posat un altre que tinc pero tambe Nvidia un model molt semblat i fa
exactament el mateix tot de ratlles i no es veu res be.

Si em podeu donar alguna solució.

Gracies

Jan

> El "nano" diuen que es facil de fer anar.
>
> Aixo de la configuracio, el mes facil es fer:
>
>   sudo dpkg-reconfigure xserver-xorg
>
> I anar contestant les preguntes. El "sudo" es per executar ordres
> com a root. Els drivers que pots provar son "nv" i "vesa". Ara, amb
> aquests drivers no et funcionara l'acceleracio grafica 3D, pero si
> no jugues amb jocs que l'utilitzin no es nota.

Yahoo! Mail
Stay connected, organized, and protected. Take the tour:
http://tour.mail.yahoo.com/mailtour.html