En/na Francesc Garí Lleixà ha escrit:

Be. Gràcies a tots de part meva i del meu fill.
Sembla que la "fugida endavant", que seria la Stable (vol dir que l'anterior no és stable?

Una nova versió de Debian, passa tot un procés força lent i feixuc des de que es comença a preparar la nova versió, fins a que es dona per bona i se li posa l'etiqueta de Estable.

Es un procés normal, no? Si faig un producte nou, fins que no el tinc ok doncs el considero "beta". Però el Estable o Testing o Inestable es refereix a la versió en si a la Sarge en aquest cas, la anterior la Woddy, ja estava en fase Estable.

http://www.debian.org/releases/

) potser no respatlla els 64 (socket 939 en aquest cas). Alfons, em pots explicar un xic lo de "cal donar-los un suport al kernel... " ?. Creieu que és millor per començar la Ubuntu? Com s'ha de buscar una adaptada a l'AMD 64?

http://se.releases.ubuntu.com/5.04/ubuntu-5.04-install-amd64.iso

Lo de que Intel domina, amb lo dels 64 bits ja no està tan clar.

No ho se, però Intel també ha tret ja precessadors de 64 bits.

Salut,

Pere