Hola,

> Pel que han dit, no afecta als funcionaris.  Només als càrrecs polítics.
> Algú
> ho pot confirmar?

Els càrrecs polítics són directors generals i similars (i càrrecs
superiors) que són els que estan designats pels partits (Govern). És en
aquests en els que té lògica que ERC hagi enviat la famosa carta (només
als proposats per ells) ja que la resta de l'administració, els
funcionaris de base, són funcionaris i cap partit hi pot dir res.

Avui en Mas ha tingut una "patinada" (suposo que volguda) quan ha dit
directament que ERC ha enviat aquesta carta als funcionaris del govern.

Enviar aquesta carta als funcionaris no té cap sentit.

És més, sinó vaig errat, ahir a La Vanguardia posaven una foto de la
carta i, insisteixo, si no m'equivoco, es dirigia a càrrecs polítics
proposats per ERC.

Per cert, us adoneu que el PSOE i CiU aconsegueixen el que volien... que
no es parli del que ens estan colant amb l'Estatutet.

Salut,
Alfons.