Hola,

> Pel TDT té cobertura nassioná

El TDT no té cobetura Nacional. Només cal fer una ullada al mapa de
cobertures que t'ofereixen a tdtcat.net

Tinc un germà que treballa a TVC i quan es va començar a parlar de la
TDT em va explicar que la TDT aniria molt bé per fer arribar senyal en
molt bona qualitat de TVC arreu del territori (avui en dia encara hi ha
algun racó on no poden veure correctament TVC).

La cosa però està en que, quan s'ha començat a desplegar seriosament,
algú ha vist el negoci i ha atacat primer els grans nuclis de població
i... aquelles zones on no veien bé la TVC "analògica"... en les que la
TDT havia de solucionar-los el problema... segueixen igual.

La pela és la pela.

Salut,
Alfons.