Jordi Manchon

De: [EMAIL PROTECTED] [mailto:[EMAIL PROTECTED] En nom de Joan Olivé i Mallafrè
Enviat: martes, 28 de marzo de 2006 16:41
Per a: llista@internauta.net
Tema: Re: [Internauta] ERC hauria de deixar el govern ???

Salut de nou,

Confesso que tinc un dia absolutament "perro" amb unes poques ganes de treballar...

Tal com jo ho veuria, ERC el que semblaria lògic de fer, seria fer saltar el tripartit, perù just al final del període. Es a dir, poder ser ells els qui tallen la baralla, però fer-ho el més tard possible, perquè això de tocar poder té la seva cosa, no cal que ens en estranyem.

Per altra banda, fà uns dies hem volta pel cap la publicitat de IKEA esmentant "república" i "independent"

Segur que us ha cridat l'atenció -per això la fan- imagino que és sols a escala Espanyola, perquè l'imatge és mediterrània.

En algún moment ja comentava que avui dia, la publicitat/televisió és el mirall del món. Si jo fos un capitoste d'esquerra, a hores d'ara estaria esultant per aquesta publicitat.

Els conceptes "república" + "independència" ara ja salten la barrera dels iniciats, dels adherits, dels compromesos, etc a la massa, a tothom.

Tots els productes -i tambè les idees, que no deixen de ser un producte- primer començen amb un mercat reduït, especialitzat, elitista i si triomfen, baixen cap a la massa popular. Evidentment, els productes perden qualitat, quan baixen a la massa, però guanyen en volum de venda, de producció, etc.

En aquest sentit doncs, aquestes dues paraules ara estan saltant al gran públic.

Si aixó és així, ens podem trobar al davant d'un gran salt d'esquerra, evidentment, menjant-se els espais de Convergència/Pujolàndia i dels sociates.

Salut doncs, i a veure si em poso a treballar, que ja faria falta...

Joan Olivé i Mallafrè