Bon dia a tothom , aqui en roine.

Des de fa dies que em volta pel cap la idea que potser ERC hauria de deixar el govern i convocar eleccions.

I no ho dic pas pel tema de la financiacio del partit, que va explotar ahir. Ho dic perque si realment pensa que el tema més important dels darrers anys es l'Estatut, i finalment no ha aconseguit ni la meitat del que demanava el Parlament de Catalunya, potser sigui bon motiu per convocar eleccions...o es que la butaca es massa comoda ?

Ep ! i que consti que ho dic de bona fe i amb tota la sinceritat que em caracteritza quan faig comentaris. No soc anti res, ni comparteixo l'ideari de no sé quins sectors. Senzillament ho dic perque penso que hi hauriem de rumiar tots plegats.

LLama Gratis a cualquier PC del Mundo.
http://es.voice.yahoo.com