Bona tarda Txerra i família:

Es el que em fa dubtar .... i això que has escrit es el que penso ... lo mateix ...

Potser els que volen que surti el no, no son precisament els de ERC .... i "hasta aquí puedo leer" ... que no? .. al temps ...

----- Original Message -----
From: Txerra
Sent: Tuesday, May 09, 2006 5:27 PM
Subject: Re: [Internauta] Estatut 3.1

Hola, de nou, companys!
Tan sols dos paraules, Hrnzt.
En el futur potser no n'hi haurà aquest Estat... I avui, la realitat és aquesta, encara que no ens agradi. M'estimo més alguna cosa millor que l'Estatut del 79, encara que tan sols sigui això "una mica millor". La co-relació de forces actuals és la més favorable a les esquerres i la més favorable als nacionalismes. Què hagués passat amb el PP? I què passarà si torna a governar el PP?