Водел си един селянин кравата. Спира такси и шофорът изненадан го запитва какво ще правят с кравата.
- Няма страшно, тя ще тича.
Сяда селянинът в колата и шофорът подкарва с 10 км/ч заради кравата.Обаче селянинът препира и шофорът ускорява на 20.
- Абе момче, аз бързам, дай газ! Оня засилва на 30. Кравата бяга. Селянинът пак:
- Момче, или карай по бързо, или давай да слизам.
Нашия настъпва до 60. Ама селянина пак недоволен. Шофора дава на 80.Гледа в огледалото - кравата бяга.
- Дай на 100 бе човек, напъни я малко таз Лада, че бързам.
Шофорът вече не издържал и попитал:- Абе, приятел, ами тая крава ще може ли да бяга толкова бързо?
- Я погледни през прозореца дали и е изплезен езика.
- Да!
- От коя страна?
- Отляво.
- Ще те изпреварва!

Млади хора срещат през август, в най-голямата жега по обяд, един дядо - овчар облечен здраво и с кожухче дори.
- А, бе дядо! Как можеш да ходиш с кожухче в тази жега ?! Не ти ли е горещо?
- А-а-а, горещо ми е, ама то е от времето, не е от кожухчето - аз и зимъска бех с това кожухче, пък не ми беше горещо. От времето е!

Някои неща просто нямат обяснение!

Влиза човек в селската кръчма и сяда на масата до някакъв човечец, който се налива здраво. Онзи седял пиел и от време на време се хващал за главата и казвал:
- Не, някои неща просто нямат обяснение!
След време новодошлия полюбопитствал:
- Добре, де! Кои са тези неща, които нямат обяснение?
- Човечецът въздъхнал и започнал да разказва:
Разведох се с жена си след 20 години брак! И за какво? За нищо! Някои неща просто нямат обяснение! - Влизам един ден в обора да издоя кравата. Тамън надоих литър и пустата крава ритна с крак и разсипа ведрото. Никога не е правила така! Ядосах се аз и й вързах крака за един стълб и пак почвам да доя. Таман надоих един литър и пустата крава ритна с другия крак и пак разсипа ведрото! Хващам въжето и връзвам и другия крак за един стълб. Почвам пак и вече аха да напълня ведрото оная ми ти крава като махна с опашката и пак го разсипа. Побеснях и взех, че вързах опашката за една греда на тавана. Тъкмо смятах да започвам - влиза жена ми и вика: "Е сега да не вземеш да ми обясняваш, че смяташ да я доиш тая крава?"

Съдят боксьор за това, че зверски пребил тъща си.
- Обвиняеми, кажете как стана всичко?
- Ами, г-н съдия, прибирам се вкъщи, тъща ми отваря вратата. Вика ми:
- Здрасти, синко!
- Здрасти, мамо - отговарям и в този момент гледам се открила отляво и баам! Инстинкт, г-н съдия!

- Моята тъща вчера я ухапа кучето.
- Е, и как се чувства тъщата?
- Тя е добре, но кучето издъхна.

  M. Fransazov ( Manski ) - Software developer
  ICQ UIN 21935358
  Sirma AI Ltd. - Artificial Intelligence Labs.
  38A, Christo Botev Blvd, 1000 Sofia, Bulgaria.
  tel/fax: (+ 359 2) 9810018; 9812338; 891308
  mailto:[EMAIL PROTECTED]
  mailto:[EMAIL PROTECTED]
  http://www.sirma.bg

Одговори путем е-поште