Въпрос към радио Ереван:
- Кога един слепец може да получи клаустрофобия?
Отговор:
- Когато му сложите бастуна в кофа.

Попитали Радио Ереван:
- Каква е разликата между директора и мъжа?
- Директорът знае кой му е заместник, а мъжът не.

В самолета. Стюардеса казва:
- Моля, всички да затегнат коланите!
В салона се чува недоволен мъжки глас:
- Моля, без политика!

Старец се оженил за млада девойка. След една година я води в болницата да ражда.
- Ама вие можете! - учуден пита доктора.
- Мотора винаги трябва да работи! - гордо заявява дядката.
След още една година пак я води в болницата да ражда.
- Ама вие още можете! - пак се чуди докторът.
- Мотора винаги трябва да работи! - пак гордо отвръща дядката.
След няколко часа докторът излиза от родилното и с доволна усмивка казва:
- Е, деденце, трябва да смениш маслото - черно се роди!

Приятел на блондинка служителка в пощата загрижено я пита:
- Значи ти по цял ден, цели осем часа непрекъснато удряш печати по писмата. Не ти ли
писва, та това е една изключително монотонна работа...
- Що да е монотонна, бе. Нали всеки ден сменям датата на печата...

Два призрака се разхождат из стар замък в нощта на Вси Светии. Изведнъж, нещо по
стълбите започва да скърца. Единият призрак подскача от страх и се скрива зад другия.
Вторият призрак се обръща, потупва го по рамото и благо казва:
- Стига, бе! Ти да не би да вярваш на всичките тези приказки за живите?!

Млада, красива жена се приготвя за преглед при зъболекар. Мъжът й пита:
- Като ще ходиш на зъболекар, защо си сменяш и бельото, ма?
- Ми, откъде да го знам какъв е тоя доктор. Ами ако е някой нахал...

Възрастна двойка отбелязва сребърната си сватба. Изведнъж се появява една фея и казва:
- За това, че сте живели 25 години в мир и съгласие, аз съм готова да ви изпълня по
едно желание.
Жената:
- Какво ли мога вече да си пожелая.... А сетих се, цял живот съм си мечтала да
попътувам малко из чужбина, да попътешествам...
Щрак... В ръцете й се появява билет за околосветско пътешествие.
Мъжът:
- Аз пък искам,  жена ми да е с 30 години по-младичка от мене.
Щрак...и одъртял с 30  години....

Мутра стои пред огледалото и мисли. По-едно време приятелката му вика от кухнята:
- Жоро, кафето е готово.
- Да бе...  Жоро беше! - зарадвал се той.

Две блондинки:
- Научих, че мъжът ми ми изневерява. Сега се чудя дали да му кажа?
- Защо? Той и без това си го знае.

По време на футболен мач. Запалянко седи и постоянно повтаря:
- 22-ма играчи, 10 000 зрители, трима съдии, двама треньори...
Между двете полувремена съседът му по място на трибуната го пита:
- Абе, човече, побърка ме! Защо непрекъснато повтаряш - 22-ма играчи, 10 000 зрители,
трима съдии, двама треньори?
- Защото толкова хора има в момента на стадиона, а тъпият гларус се изсра точно на
моята глава...

"...Как е възможно нашата младеж да се увлича по хеви-метъла и други упадъчни западни
стилове и то когато нашата Лили Иванова покори целия свят, Япония и някои други
западни страни..."   Комсомолски секретар на събрание
*
- Каква е пряката зависимост между краката и гърлото?
- Като си намокриш краката - боли те гърлото, като си намокриш гърлото - не те държат
краката...

Мъж си поръчва две халби бира в бара. Взима ги, отива в тоалетната и след малко се
връща с празни халби. Пак поръчва, пак ги носи в тоалетната. На четвъртия път барманът
отива да провери, какво става. Гледа мъжът излива бирата в тоалетната.  Барманът:
- Господине, не ви ли харесва бирата?
Човекът:
- Бирата си е супер, ама на мен ми писна да съм посредник...

Одговори путем е-поште