At Wed, 27 Nov 2002 14:37:06 +0100,
Anders Feerup wrote:

> Det virker som om, der er opstået et lille problem. Med mail listen!
>
> Den kommunikation der foregår lige nu, burde være i et forum og ikke sendes
> til alle på maillisten. Det begynder at antage form som spam (jeg har
> omkring 30 mails fra kbhkol, i dag). Så vi bør nok overveje at ændre måden
> vi gør det her på.

[EMAIL PROTECTED] er sådan set kbhkol's forum.

Jeg kan dog godt se problemet.

Et forslag kunne være at lave en

[EMAIL PROTECTED] liste til den slags debatter som har kørt i dag og
tidligere, og så lade [EMAIL PROTECTED] være en ren announce liste.

Så kan folk selv vælge om de vil nøjes med at være på [EMAIL PROTECTED]
eller om de også vil være på debat listen. Det gør dog det mere
besværligt for deltagerne.

Yours

Per Marker Mortensen <[EMAIL PROTECTED]>
Consultant, Advanced Network Consulting
Phone : 32592041, Mobile: 20413070
Homepage : http://anc.dk/kontakt/marker/