Na webe nie som moc zbehly, ale na podobny druh aplikacie som pouzil Vaadin.
Mne ako byvalemu QT-ckarovi dost vyhovuje, nemusim sa ucit kraviny okolo
html, css, js.

Niekto do qtjambi konfery linkoval JVx framework, ktory by mal byt akysi
"write once run everywhere" v online prostredi ( ma viacero frontendov, od
webu cez android az po klasicku JSE aplikaciu ), ale s tym mam nulovu
skusenost. Kazdopadne architektonicky vyzera dost zaujimavo.

Ad Wicket - skutocne je vhodnym kandidatom na tento typ ulohy? ( nerypem,
pytam sa )

Ad RAP - osobne by som pouzil len v pripade, ze ho budem kombinovat s RCP,
alebo uz mam nieco nad RCP vyvinute a chcem to zrecyklovat.

--
Dusan

2011/3/9 danisevsky <danisev...@gmail.com>

> Ahoj, já doporučuji jednoznačně Apache Wicket

Odpovedet emailem