Dobry den,
chcem sa spytat na ten vaadin, kedze s nim mate skusenosti:
1, je to dostatocne rychle? Napr. co som pozeral tabulky, tak tie sa mi
zdali nepouzitelne pomale
2, ako sa vo vaadin riesi flow control aplikacie
3, ak sa nemylim, tak vadin ma abstraktnu vrstvu nad gwt, je to tak? Je to
lepsie ako priamo pouzit GWT?

Inak, naposledy ked som sa na vaadin pozeral, vyzeral ako velmi dobry
framework, ale nezahrnal vsetky oblasti ktore by som od frameworku ocakaval.

Tomas

Odpovedet emailem